Fika & TexMex.

Efter allt pluggande (kände att de fick räcka med en timma..) så började jag med att rensa lite bilder här på datorn. Det vill säga alla kopior som det finns 2 av mm. Tittade genom massor av gamla bilder från lääänge sedan, runt sommaren innan 7an skulle jag tro? Shit pommesfrites vad man har förändrats & ja, tiderna har förändrats lite smått de också. Saknar dock de gamla lite, men det är som det är ! :)

I alla fall så igår åkte jag & Sara in till stan och satte oss på Claras. Efter en liten stund kom även Lukas & Elias och senare även Henrik. Fikade och snackade massor, skulle även ha kört "sms roulette" med Lukas, men ingen av kontakterna dög så det blev lixom inte av hah :)
Det var även earth hour igår, vilket gjorde att vi satt en timma med ljus på borden i ett helt nersläkt café, men mysigt var det. Efter några timmar på Claras begav vi oss mot TexMex där vi alla åt mat. Gott det också!
(även fast vi lixom råkade ta sönder knoppen till luckan där taco chipsen låg hehehe..) 



Så jag såg ut igår och sedan maten. Ah det brukar bli lite stökigt är vi umgås med dessa killar då de inte kan sluta leka med maten.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0