Girlsnight

I'll never be the same if we ever meet again.

Lyssnar sönder på låten alltså. Ska även sitta och titta igenom vad jag vill ha för låtar till min resa på tisdag. Ipoden ska vara full laddad med nytt! Haha.

Igår va det tjejkväll i skillingaryd & det va mysigt. Gick upp tidigt i morses, vaknade halv 8 när Suss råka slå i tv;n på väg ut ur rummet. Sen kunde jag inte somna om. Eller okej, slumrade kanske till lite då..
Åkte hem runt halv 10, och väl hemma så vart de fullt hus. Bror & Kwestan är hemma för lillebror fyller 14 imorgon. Vad han ska få av mig vet jag faktiskt inte än. Hahaha det ska i alla fall inte köpas i sverige.

Åkte även till a6 & köpte diverse nödvändigheter, glömde dock köpa hårfärg! Det får göras på konsum då. Klarar inte av min utväxt längre, därför köper jag en brun färg igen, för att inte se för hemsk ut. I början av maj färgar jag tillbaka till "blond"




                                   [Becks, du måste skicka bilder till mig! :)]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0