I see me through your eyes

Snart ska jag & sara bege oss ut.
Innan stack jag in till stan och mötte först upp Becka, sen in till pcet och mötte upp sara & till sist till en parkering för att möta upp Beckas kompis "Stockis". Skulle egentligen suttit ute och fikat i den underbara solen, men det var fullpackat på Waynes (de ända som har uteservering just nu..) & vi begav oss istället till Georges.
Satt där och snackade massa härligt och det va en bra fika helt enkelt haha :)

Förövrigt så har jag sjukt ont i min högra hand & ett blåmärke på min högra arm & ett blåmärke i vänstra handen efter att ha halkat på en stor isfläck inne i stan i lördags. Dessutom, så höll jag i en film vi nyss hyrt & fodralet sprack mitt itu på baksidan. Hehe ouups.



I'm watching you ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0