Idrottslektionen att minnas.






åh vilken dålig kvalitet det blev på bilden!!
ah , denna beskriver i alla fall hur vår idrottslektion såg ut, i kanske 10 minuter. Haha vi hade styrka, på ett annorlunda sätt. Vi lekte lekar så som den här uppe (då man inte får ta bollen med något annat än med mattan, nuddar man bullen när någon annan kastar, ja då byter man osv), jag står i alla fall och dagdrömmer medan de kommer två bollar från varje håll, julia gör något ja vet inte vad och trillar när hon ska skydda oss, jag som håller i madrassen faller självklart med i fallet då jag inte riktigt var vid medvetandet. Trillar i alla fall rakt över julia, och på mig trillar felicia. Sedan är det bara till att låta bilden tala. HAHAHA! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ser roligt ut. hon som håller på atrt börja gråta verkar vara en mes :)

Detta är ju bästa bloggen! :D

2010-03-04 @ 12:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0