Stääd.

Hallåå världen.
Hade tänkt att börja städa lite i mitt rum, kan inte ens beskriva hur det ser ut & jag ogillar starkt att ha det stökigt.

Igår hade jag en grymt bra myskväll hos Bex. Vi lagade mat så som Fläskfilé, Pommes och Svampsås (grymt gott!!), men även bakade vi en kladdkaka. Fast det blev verkligen inte som vi hade tänkt hahaha!
Efter en matlagning/baknings stund som höll på i två timmar så satte vi oss i soffan & kollade på Luftslottet som sprängdes. Hängde själv inte med så mycket i och med att jag inte sett tvåan. Hehehehe :)
Min Bex är i alla fall guldvärd ! :D

Nu ska ja sätta igång med städningen. Skriver mer senare & just nu har jag inte tillgång till bilder då jag inte har min dator, utan sitter vid mammas.
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0