10-03-10

Har suttit och planerat lite med mamma, för på onsdag om en vecka så händer det en mycket spännande sak. Men det berättar jag inte om än hehe. I alla fall vad jag kan tänkas behöva & så vidare.
Kan ju i alla fall säga att det kommer bli så grymt kul & ah, helt underbart haha! :)

Idag har jag inte gjort mycker mer än att bara ta det lungt. Hade bad på idrotten vilket gick mycket bra. Dyka kunde jag minsann fortfarande! Hahah & rädda en docka med för den delen. Kom även 40 minuter försent till Naturkunskapen. Men vi hade bara film som tur va. & den va rätt så seg så spenderade lektionen till att smsa med Tina om ovanstående hemlighet :)


såg ut såhär idag. lagom snyggt hår då jag inte hann fixa det efter badet. & jag har min marinblåa tröjja på mig som jag gilllarr mycket! Hehe.


Kommentarer
Postat av: jull

barca loooo ;)

2010-03-10 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0