Innebandygala.

Nu har denna dagen gått mot sitt slut & de flesta sitter väl och jäser i sofforna framför en bra film eller dylikt.
Jag däremot ska snart färga utväxten i mitt hår, så ja det blir en brun färg igen.

Inann gästerna kom idag satt jag, bröderna & kwestan och spelade sällskapsspel. Det är otroligt kul faktiskt, speciellt när det alltid är jag eller micke som vinner hela tiden hehe :)
Efter det kom gästerna & efter en stund börja ja fixa mig för innebandygalan. Innebandygalan var kul & hoppas på att detta blir en tradition!

Imorgon blir det packning på högsta nivå, ska även växla in pengar & köpa något typiskt "svenskt" och ge bort eftersom det är en fin gest.
Ah, time to go!

vi kommer ha så himla kul! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Seiborg

Du kommer att vara saknad :(

2010-03-14 @ 22:48:21
URL: http://svenssonseiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0