Trött är bara förnamnet, typ.

Hej sega måndag. De dagar jag ogillar i veckan är verkligen Söndagar & Måndagar, varför ska de finnas över huvud taget ;)?

Känner inte för att sätta mig med något plugg idag, har kännt mig lite konstig hela dagen, kanske för att jag är så sjukt trött? Hade ju glömt att ställa om klockan igår ja, så jag titta på en och en halv film innan jag fatta att klockan egentligen var halv 1 och inte halv 12.. så himla typiskt & det hela resulterade med att jag va sjukt trött imorses.

Ah det var nog allt för mig för tillfället :) återkommer senare.


Vilken bra kvalitet det är på min webbcam! Helt sjukt alltså...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så grymt söt så det finns inte ord!

2010-03-29 @ 20:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0