Things that i've missed

"Man kan aldrig sakna det man aldrig har haft".
Ett rätt så bra ordspråk faktiskt. Men om man har något, kan man sakna något som är minst lika bra och likadant? Ni förstår säkert inte ett ord av det jag säger. Men jag vill inte säga för mycket. Ville bara skriva av mig lite, av något jag tänker på hela tiden. Men som sagt, man kan aldrig sakna något som man aldrig har upplevt/haft.

Nog med deppigheten för idag kan jag tycka! Sitter och inväntar Criminal Minds som sänds på 5;an klockan 9.
Skulle ha åkt till träningen idag, men känner mig inte alls bra i hals&kropp. Sjukdom på G? Hope not.


                                                Jag & min fina vän Becka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0