That's all for tonight.

Sådärja, nu bloggdesign. Kände inte för att ha en mörk & tråkig bloggbara för att vädret är det? Nä , jag är mer för ljusa färger och lite livligare! :) Har i alla fall suttit och knåpat ihop denna lite under dagen, och för att ha gjort den själv så är jag faktiskt rätt nöjd. Jag menar, jag kan ju inget om bloggdesign haha! :)

Är nästan nyss hemkommen från en kväll på stan med mina vänner, vi var ett gäng på 8 pers tror jag, haha så det vart livat nästan hela tiden. Ska ta och tvätta bort sminket & lägga mig i sängen. Har saker att göra imorgon , och hur jag än gör kommer mitt samvete att ta kål på mig.


John Legend - Pride (in the name of love)
Kan inte göra annat än att älska hans version av låten♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0