Dagen :)

Började dagen med nationella muntligt i engelskan. Känns bra & tror att det gick grymt för mig och flisan.
Hade senare en mycket annorlunda studietekniks lektion, lite praktiskt idag då allt handlade om vad man själv intalar sig. Tro mig, det påverkar faktiskt mer än vad man tror haha.
Efter det vart det lunch och sedan ut i solen och steeeka lite. Tog lite härliga bilder också :))

Har ett samtal inbokat. Ska snart ringa igen annars lämna mitt nummer så de ringer upp. Rätt viktigt samtal, enligt mig i och med att det måste gå snabbt. Det är inte så lång tid kvar nu.

Har även utbildning klockan 5. Mycket som ska hinnas med nu vetni ;)
Innan dess hade jag faktiskt tänkt att plugga naturkunskap. Hur tråkigt det än kan vara så måste det ju göras. Bara till att ge mig själv en klapp på axeln och säga lycka till.

Skriver senare när jag kommit hem från utbildningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0