Igår & Idag.

Gårdagen beskrivs som helt okej. (sara som höll på att tappa mobilen i toaletten gjorde seriöst hela dagen hahaha!) Tåget in gick 07.40, byte i falköping och framme i Göteborg runt 10.30 . Gick runt på staden och in i lite varuhus och så. Blev ett par shorts, ett linne och ett diadem med en rosett rikare & cirkus 800 kronor fattigare.
Lunchade på en thai snabbresturan typ, då det blev friterat med sötsursås och ris, frammåt kvällen satte vi oss på Jensen's och åt en trerätters i think. Natchos till förätt, hemmalagad hamburgare med klyftpotatis/pommes & en god sås som varmrätt och sedan en chokladmousse med grädde till efterrätt. Hur gott som helst! :)
Träffade även min kusin Anna som jag inte sett på jättelänge.

Idag ska jag till Susanna och sova där tills imorgon. Mamma och pappa ska till farfar som bor i vaggeryd, 5 min från skillingaryd så de kör mig till susanna. Slipper jag ju ta tåg & buss helt själv. Kan ju hamna helt fel t.ex i kirruna eller något ;)

Ah, det var väl allt. Ska ta och packa min väska nu & inte glömma min tandborste som jag gjorde förra gången haha! Så typiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0