IPOD!

Gissa om jag blev glad när jag öppnade brevlådan när jag kom hem. Ett paket låg där till mig & gissa vad som gömde sig där!? Min nya ipod nano.
Himla härligt att ha tillbaka musiken i öronen &  nu blir det inga mer trista & tysta bussresor inte. De till & hem från jobbet är allra värst då man sitter helt själv och typ tjuvlyssar på omgivningen ;)
Håller även på att få lite nya låtar som jag kan tanka den med. Åh det här är sååå bra.

Hade tänkt mig att äta lite snart, bussen går 15.44 och jag åker in lite lite tidigare idag i och med att jag ska kolla på balen vid stora hotellet. Clara, Mickan & Ibbe ska vara med så jag hoppas att jag får se dom innan jag måste dra mig mot jobbet. Idag ska det säljas! Haha.

Borde även byta tröja innan, då klantarsel som jag är råkat måla med blå bläckpenna på min vita tshirt. Aja, det är sådant som händer alla någon gång i livet skulle jag tro :)


Fick även en liten tack notis bara för att om man köper en röd så går en viss del av pengarna till en aids grej. Inte visste jag detta men, kul att hjälpa till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0