T I S D A G

Satt här och tänkte, nu ska jag göra klart powerpointen till morgondagens redovisning. Klickar in på powerpoint & möts av skylten: Du måste ange produktnyckel blablabla. Just fan. Vi har ju bara testversion av version 2007 så självklart kan jag inte göra klart den @#%¤%&# naturkunskapen. Felicia, hör av dig när/om du ser detta!

Annars har dagen gått snabbt. Man åker till skolan & kommer hem känns det som. Spanskan hade vi ett häfte vi gjorde, sen så hade vi matte, ja A kursen är ju klar så nu gjorde vi lite teman bara för att göra något. På svenskan jobbade vi lite smått & jag fick ett humn om vad det är som ska göras på fördjupningen. Kommer ju inte ta alls lång tid vilket jag räknat med från första början. Skulle bara skriva ca en sida om Dante, en om Boccaccio & en om en valfri. Började smått på Dante & sedan ägnade vi hälften av svenskan till att kolla upp adresser & kollade vägbeskrivningar. SÅ kul kan man ha det ;)

Nu ska jag se till att banka igång version 2003 på datorn. Lär ju inte få något skolarbete gjort annars. Attans att det inte går att öppna 2007 i 2003. Så trött man kan bli på detta elände då!

& nej jag har inte så cpformade ben. Har det högra böjt, därför ser det lite coco ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0