Trött som jag vet inte vad.

Efter att ha halvt bankar ihjäl min dator så funkar det hyfsat normalt. Jag tror att min dator & mobil just nu har skapat någon pakt att sega och hacka för att verkligen gå mig på nerverna.. 

Utbildningen har en liten fortsättning imorgon & sen är det förmodligen bara att börja jobba. Som sagt så kommer jag att jobba för viasat så det är tvkanaler som ska säljas! 

Nu när jag druckit upp juicen min så blir det fix inför sängdags. Blev lite för sent igårkväll då jag låg klarvaken klockan halv 2 tror jag. Inte allt för bra & kanske är det en anledning till att jag var trött idag? Mjo, det låter ju som ett rimligt svar.

Har även haft riktigt flyt idag. Mamma erbjöd sig att köra mig till skolan så ja kunde gå upp runt kvart i 7 imorses. Det gjorde otroligt mkt för min sömn kan jag säga er. Visst det handlar om 25 min. Men varje sekund räknas!
Pappa körde sedan in mig till utbildningen & mamma kom och hämta mig. Underbart att inte behöva åka buss överallt. Haha!

bra kvalitet på bilder som man tar på facebook! Verkligen. Kanske därför man inte ska ta varandras bilder? tog ändå friheten till att sno denna från Beckabus. Bild från härliga vädret idag!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0