Utbildning, eller?

Blev ingen utbildning idag. Fick reda på lite saker när jag kom dit, om ett missförstånd. Men jag gick i alla fall därifrån med ett leende. Kommer inte att jobba för tele2. Kommer att åka till samma plats, men alltså inte jobba med tele2 produkter. Så nu är utbildningen i alla fall på måndag istället. Men tror att detta kan bli bra. Håller tummarna. Bror min ska ge mig lite tips & trick då han är försäljare och helvetesduktig på det han gör. Kan det bli mycket bättre ;)?

Under dagen har jag inte alls gjort för mycket. Känner att jag är lite slö, men det får man lov att bli innan sommarlovet?!

& har jag nämnt att jag har fått operation inbokad den 4 juni? Tro mig. Jag är överlycklig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0