Du vet det blir mayham.

Som sagt var jag inte hemma igår, kom hem runt halv 11 i morses.
Efter en lagom seg skoldag åkta jag hem & packade lite och sedan körde mor in mig till stan där bussen mot skillingaryd gick 15.45. Åkte inte själv utan hade Becka och Flisan med mig också! :)

Väl i skillingaryd så började vi fixa oss & drog sedan iväg till en hemmafest vid klockan 7 kanske. Rätt lamt i början men efter ett tag börja alla piggna till och det blev rätt kul.
Jag dricker inte, men jag hade grymt kul ändå & människorna var för härliga alltså haha. Ja vad gjorde vi där då? Provade hur många mobiler som fick plats i bh:n , spelade pingis, rock band, åt mat, satt och snacka och mycket mer. Det va rätt kul när de var nära att spruta grädde i Susannas och Sofies huvud då de satt i ett badkar under ett fönster.

Senare ringde jag ett rätt roligt samtal faktiskt. Haha underhållande underhållande, speciellt när Joel ville snacka lite då höll jag ju på att dö av skratt iprincip. Satt kvar på altanen som vi förflyttat oss till i och med att det va så hög volym på musiken (har inte sett större högtalare i någons hus faktiskt haha) & där kom och gick det folk lite då och då. Sedan skulle jag, felicia, adam och emil rabbla upp alla snövits sju dvärgar. Det gick jättebra tills vi kom på att vi bara hade kommit på 6st. & sedan satt vi och snacka massa strunt haha.

Runt halv 2 - 2 gick vi hem till Susanna & slocknade runt halv 3 (ja efter att de "bråkat" om ett täcke & jag och becka kastat oss över Felicia, Susanna & Lina.) Vakna klockan 7, gick upp klockan halv 9. 4,5 timmars sömn & sedan tåget hem vid 09.45 .

Tror jag har fått med allt nu. Inga bilder har jag, fins på beckas kamera och så. Men det kanske ni kan klara er utan? :) Hade i alla fall väldigt kul & träffade många nya människor som va hur goa som hellst! :D

En bild från en seriös mattelektion. Vi är bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0