Veckan i helhet :))

Måndag: Träffade min fina vän Sara & fikade, vid 5 så gick jag till Juneporten där jag mötte upp Becka & efter det gickvi ner och mötte upp våra spanjorer. Åkte hem visade han runt och tog sedan en lång promenad runt i hovslätt.
Tisdag: Nationella på morgonen vilket jag tror gick bra. Efter det hade vi spanska & kollade på någon slags film. Vid 2 åkte vi och hade discobowling och efter det tog vi bussen till prima och åt pizza. Kvällen spenderades på fiket Adelantes. 
Onsdag: Började med brännboll på vätterstranden tills vår lärare insåg att det var för kallt. Tog då en prommenad till Kinnarps Arena för att visa spanjorerna hur det såg ut. Hockey är ju inte alls lika stort i Spanien som det är i Sverige. Åkte tillbaka till skolan för att ha en onödig naturlektion och efter det tog vi bussen mot Rosenlundsbadet där vi hade det rätt kul ahahaha. Sedan drog vi till stadsparken och grillade. Mycket mycket trevligt.
Torsdag: Spanjorerna åkte till Gränna & vi andra var på en lektion sedan hem och slappa. Åkte in till stan och gick till piren, sedan bar det av hem till Tina där vi hängde och hade kul till bra musik. :)
Fredag: Ledig dag. Tog bussen upp till a6 där vi spenderade iprincip hela dagen. Bokade sedan bord på Pallas Athena där vi satt och åt i flera timmar och pratade och hade kul. Sara, CJ & Felicia anslöt sig till gruppen, vilket var sjukt trevligt :)
Lördag: Torget & Fika. Sedan hade vi en stooor middag i skolan, då alla skulle ta med sig något var. Ja som ett knytkalas. Efter det drog vi vidare till Ztyle & sedan åkte jag med Oscar och våra spanjorer hem till mig och kollade på Barca matchen. Det var annorlunda men väldigt väldigt kul :)

en bra vecka helt enkelt! :)


jag och bästa i stadsparken.


discobooowling. notera att det är jag som är A:et. För mina ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

om man nu skulle försvinna på rosenlundsbadet... ja det kan ju gå lite galet ibland ;)

toaletten på pallas. jag & sara.

miiiiiiiiiiiiina tjejer.

i taxin på väg till matchen. 4 stycken i baksätet woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0