Hjärtan som slår

Hela dagen igår ägnades åt plugg. Nja inte riktigt, efter matteprovet och lite sömn i kitassoffan mötte jag Elias, Lukas & Matilda på stan för en fika. Efter det blev det bussen direkt hem, plugg, a6 och handla jacka, hem plugg och tillslut sova runt 12. Pluggade alltså hela kvällen för mitt franska prov som jag hade imorses.

Började dagen med att slääpa mig upp ur min varma säng, alldeles nybäddad med rena lakan och allt så underbart. Hade franskaprov som kunde gått bättre men även sämre. Ett G blire nog, kan ju alltid hoppas. Sen var jag lite halvseg genom hela dagen. Nu ska jag göra lite nytta, skriver mer ikväll :) Bjuder sålänge på en underbar låt. Måste lyssnas på!

Petter ft. Verinoca Maggio - Längesen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0