I'll be right here waiting for you...

Det är såhär runt jul då det börjar bli mörkare, snön faller och allt blir mysigare, som jag är off. Speciellt från bloggandet (och allt som hör till, därav den kassa uppdateringen), tycker om att umgås med mina vänner mer för att det är vid denna tiden på året jag alltid tänker efter hur glad jag är. Det finns många viktiga personer jag saknar, vilket även gör julen till en ganska jobbig period för mig. En period som jag alltid försöker fylla med glädje och skratt även fast det kan kännas tungt. Min julstjärna symboliserar mycket för just mig, personen som en gång gav den till mig är en person som jag saknar dag ut och dag in. Ta vara på människorna i er närhet, en dag kan de vara borta..♥

Jag älskar er & saknar er så sjukt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0