Just put it down on me.

Imorgon startar en ny vecka, med nya möjligheter såklart :)
Veckan kommer i sig vara lugn, skönt att inte ha så mycket läxor och sådant att göra. Har lite annat som ska fixas vid sidan om. Hoppas även på att jag får min telefon i veckan, på fredag har jag faktiskt väntat i 6 veckor... (lukas, tyst!) 

Ni måste bara titta på detta klippet med han Keenan Cahill, blev sjukt avis när jag ser att 50cent faktiskt är hos honom!? Och han har lixom inte ens städat rummet.. det är rätt illa kan ja tycka ;) Låten kan man ju inte göra annat än att älska, 50cent har alltid varit så j**la bra, har tyckt om hans musik ända sedan jag vart liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0