Run because they're chasing me down

Hej trötta torsdag. Släpade mig praktiskt taget upp ur sängen imorses, funderade på att hoppa över franskan för att få sova lite. Men så blev självklart inte fallet, har inte samvete till att skolka om jag ska vara riktigt ärlig haha..

Har inget att plugga idag, förutom lite ord som kommer sätta sig i huvudet andra gången jag läser dom. Ja så enkelt är det & det är mer än skönt haha. Spanskaprovet innan gick förövrigt inte så bra som tänkt, hade pluggat på helt fel saker men jag hoppas på ett G i alla fall :)

Senare ikväll ska jag till råslätt och kolla på träning, alltid trevligt men också blir man så jäkla sugen på att själv hoppa in och spela.. Funderar även på att göra en ny bloggdesign?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0