We're smiling but we're close to tears

Båda intervjuerna gick bra! Jag har även turen att vara en sådan männska som inte blir nervös innan, det är ju bara onödigt att stirra upp sig i onödan visst :)? Ett av ställena ska ringa senast torsdag och säga om ja fick jobbet eller inte & på det andra stället ska ja provjobba på lördag. Får jag dock telefonsamtalet att jag fått jobbet så kommer jag ta det :).

Nu resten av kvällen ska jag vara hemma. Märker av att jag börjar bli förkyld, ont i huvudet & halsont är bara förnamnet på de symptom jag har just nu. Funderar på att kurera mig med en kopp te & en film eller om jag ska ta tag i Geografiuppgiften. Är snart klar med den vilket är underbart skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0