I'm done, for now!

Efter FYRA timmar och TJUGO minuter är jag klar! Tog även en välbehövlig paus på 30 min som tyvärr inte är inräknat i pluggtimmarna som jag precis skrev.. Det ända kvar att göra nu är att läsa frågorna lite då och då. Kul liv! Hade i alla fall tänkt att läsa dom 2 gånger idag, och sedan två imorgon. Tacka gud för en bussresa på 20 min till skolan :)

Nu ska jag ta och göra något som inte har med plugg och göra, vad vet jag inte. Men något ska det allt bli. Passade även på att göra en liten bild för att visa vad jag tycker om själva geografin, med egna bilder tagna från min otroligt dåliga kamera.. Förresten, fortsätt kommentera på frågestunden. Svaren kommer som sagt imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0