Mums typ.

När jag kom hem igår så ser jag ett rör med äkta Jelly Beans, mina favoritgodisar♥. Mamma hade köpt det rätt billigt, 100g för 20 kronor. Så idag när de skulle till affären jämte så bad jag henne köpa till mig. Finns inget godare ju!

Idag ska vi åka till Eksjö för att fira min ingifta morbror som fyller/fyllt år. Kommer träffa släktingar jag inte sett på länge vilket är kul! Får se vilken tid man kommer hem sen, kanske hinner en sväng in till stan också. Men det är inget jag räknar med.

Nu ska jag sätta mig med lite engelska. Pluggar aldrig på lördagar, men idag är jag illa tvungen..

En burk med 'jb' jag köpte på flyget mot spanien i våras. Tja, det slutade med att becka tog burken från mig så jag inte skulle äta upp allt på en gång.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0