Supriiise

Helgen hos becka va as härlig. Började med att jag skulle hem till becka med tron om att susanna skulle komma en halvtimme senare. Jag ringer på klockan och hon beepar upp dörren, ringer på deras ytterdörr och becks skriker kooom iiin! Så jag öppnar dörren och får typ 100 ballonger i huvvet medan Susanna & Becks står och gör ett försök till sång. För er som inte förstår så hade de fixat en liten "överraskningsfest" som slutade med pizza och hembakade marängtårtor. Ni är så bra!! (Jag fattade ingenting först, och det var verkligen en överraskning!!)

Under helgen tittade vi även på massor av filmer och jag såg Pretty Woman för första gången, så jäkla bra! Nu har jag inga bilder från helgen men dom kommer så småningom. Skriver lite mer alldeles strax! :)

Jag,Susanna och Becka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0