when i need it the most.

Sitter vid datorn, pluggar och packar samtidigt. Känner mig lite som typ, jag vet inte superwoman kanske?

Igår var jag inne i stan och hade en trevlig fika&prat stund med en viss person, åkte sedan hem och kunde tillslut inte sova tack vare mina jumbo tabletter som sätter sig i halsen iprincip..

Idag har jag varit på bageriet med Elias, Matilda och Lukas, Lukas fyller 18 idag så ett stort grattis till honom♥. Har även sprungit runt med en ledighetslapp i skolan för torsdag, fredag & måndag efter lovet. Min franska lärare blev inte överglad men jag loovade att jag skulle göra bra ifrån mig på provet och plugga på vägen. Då blev hon gladare i och med att jag har missat rätt mycket i och med operation mm.

Imorgon ska jag till skolan, göra prov och så. Efter skolan blir det stan och inhandla leggings mm och efter det blir det synundersökning och sedan ska jag plockabort stygnen och efter det ska jag träffa ille och lukas?
Helt fullproppad dag helt enkelt. That's the way i like it!

Nu ska jag återgå till mitt otroligt hektiga liv, bjuder på två låtar sålänge båda från mohombi (han som gjorde bumpy ride..)♥

Mohombi - Miss Me.


Mohombi - I Love You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0