Yesterday

För 4 månader sedan opererade jag knät. Ett av de största operationerna man kan göra i knät vilket självklart kändes efteråt och gjorde så att jag fick sova på sjukhus 4 nätter pga smärta mm. Hjärtat hade jag nästan i halsgropen igår när jag rullades in på operationsalen med tanke på att det skulle bli som förra gången. Men jag kände mig även hur lugn som hellst, i och med att jag visste hur hela grejjen med att sövas och så gick till. Att man hade världens bästa narkosläkare hjälpte även till. Önskar han hade varit där under första operationen också..

Vaknade upp och kände ingen smärta alls. Lycka! Fick åka hem 5 timmar senare med receptbelagda mediciner, vet ni att under en dag ska jag käka i mig 10 tabletter? Idag känns det verkligen att någon har varit i knät och skruvat ut någonting, men det är ju alltid värst dagen efter. Det lärde jag mig förra gången... Nu är det dags för en dos medicin.

Såhär såg det ut efter förra operationen, på väg hem från sjukhuset. Så ser det i alla fall inte ut nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0