14/9 - 2010

Så, då var födelsedagen över för dethär året. Dock känner jag mig inte mycket äldre.. ;) Igår spenderades dagen först på gymmet, sjukt härligt att vara där igen efter förkylningen (som fortfarande sitter kvar lite). Efter det gick jag & lukas med elias som skulle på en arbetsintervju och efter det drog vi och åt. Senare åkte vi till råslätt där jag träffade rätt många som man inte sett på länge, KUL! Där var det i alla fall match som vi förlorade. Sen att det slutade med att jag stod uppe vid ingången och vinkade in en ambulans hoppar vi faktiskt över..

Vid 22.00 satt jag och sara bänkade framför tv;n
här i mitt rum och kollade på VMA 2010. Grymt överskattat program faktiskt :)

Hade lite att göra innan, fan va många det va som grattade. Runt 350 st, tack alla :)
(tog bort allas efternamn. därför är det lite vita luckor här och där.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0