Allmänt babbel!

Som jag skrev i morses gick jag 8-14 idag. Tog bussen hem strax efter 2 och efter det har jag suttit hemma och pluggat. Har massor av franska till nästa vecka, spanska och psykologi. Till imorgon har jag ett referat & geografi. Det är rätt mycket att göra nu om man säger så.

Snart ska jag fixa till mig lite och så, om ca 1½ timme går min buss in mot stan. Ska träffa Becka, Lukas, Elias & Tom. Vi 5 ska dra oss mot Harrys för att äta och titta på hockey, HV - Djurgården.

I och med att man åker skridskor på hockeyn så tänkte jag att ja kunde lägga in två bilder från förra vintern när jag var och åkte skridskor. Bilderna är tagna från en video Sara spelade in då, därför är det så jäkla dålig kvalitet. & Jag är inte sådär jättestabil på ett par skridskor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0