COCO

Jag ska alldeles strax hoppa på bussen och åka mot råslätt där träingen hålls ikväll. 20.30 - 22.00 härliga tider eller hur!? ;)

Pappa kom hem för ca en halvtimme sen och han packade upp massa sjalar han hade köpt där nere. Mysiga färger men de luktade sjukt wierd. Antar att lite 'pakistansk lukt' kommit ner i påsen eller ;)? På tal om presenter ringde julia nyss och ba : Kom ut har present till diig och sara! Jag bara ehm okej kommer. Så när ja kommer ut ger hon mig & sara varsin provpåse på stark sås. Hahahaha så söt!

En cp bild med mysbyxor i velour från Bikbok. I like! Ser ni förresten hur stört det ser ut att mitt ben till höger ser sjuuukt smalt ut haha..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0