Familjebricka + något extra.

Va så himla sugen på något extra gott innan, så jag föreslog att vi ikväll skulle ta hem hämtmat. Efter ett tag kom jag på vad det skulle vara för något, familjebrickan på pallas athena. Deras buffé är väldigt god, men maten kan inte uppskattas innan man ätit från en familjebricka. Jag säger bara MUMS! Så det ska vi i alla fall alldeles strax åka in och hämta.

Igårkväll mötte jag upp Felicia, Susanna & Rebecka på stan och vi gick direkt och satte oss på Adelantes och pratade om allt och alla. Så härligt att ha ett 'catch-up' samtal, speciellt när Felicia numera bor ca 3 timmar härifrån.. Efter ett tag gick vi vidare och satte oss på Johans. Slutade med en lampa som for i golvet och galet mycket skratt haha!

Har jag nämnt att jag förresten hade praktik på pallas athena för några år sedan? Ägaren känner i alla fall igen mig vilket gör att vi alltid får mer mat eller annat. Superkul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0