I can't stand this.

Jobbigt att vara tillbaka i skolan igen efter 3 lediga dagar denna veckan. Så det är skönt med lite helg faktiskt. Idag hade vi en allmänt tråkig dag med jobbiga lektioner som t.ex matte, geografi & svenska. Hade även samhäll, men den är det ända som va intressant idag.

Igår var jag med Rebecka, Elias, Lukas & Tom och åt på Harrys. Kollade även på när Hv fick stryk av Djurgården. En trevlig middag faktiskt. =)

Lite senare ikväll så ska jag träffa Susanna, Rebecka och.... FELICIA! Hon kommer hem nu under helgen och självklart måste man passa på att träffa henne innan hon åker tillbaka till Lindesberg..

Jag hade lite kul med tidsfördriv under geografin.. Becka va tvungen att lägga till SUCK! under.. ;) Jag & Sara går och sjunger den heeeeeeeeela tiden.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0