Svar på kommentar!

Linda om Första lördagen hemma själv på flera månader..:
Vad hände mellan dig och julia?
och om du skulle få rösta i detta valet, hur hade du röstat då?

Det som hände mellan mig & julia tar jag faktiskt inte upp i bloggen, tycker att det är rätt privat. Men självklart supertråkigt att en 12 årig vänskap slutade som den gjorde!
Jag ska inte sitta och skriva om vad som är rätt och fel parti att rösta på. Alla som har rösträtt får ju självklart rösta på de parti som de tycker är bäst. Jag delar tyvärr inte med mig om min åsikt här heller, bara att jag inte tycker att man ska rösta på sverigedemokraterna. Bara de håller sig ute från riksdagen så blir jag glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0