5 september

Hemma efter en grym helg i öland med mitt lag. Helgen har bestått av massor av roligheter så som att flytta på bilar, åka från ledarna, tejp för vattenkranen mm. Har även tittat på massor av deras träningar, två matcher och skrattat som in i. Igår var vi bland annat på stranden på kvällen, det va så vackert med en rosa solnedgång och med våra ledare spelade gitarr och sjöng framför brasan där vi grillade korv (jag 'grillade' korvbrödet i och med att jag inte äter korv..) och senare marshmallows. Detta ve lite i korthet om helgen.

Nu ska jag tvätta av mig mascaran och bädda ner mig i sängen & titta på irene huss som börjar vid 9. Nej fasen, ska in till sara och hämta täcke & kudde från helgen också. Fan då! Fryser som in i bomben, gjorde det igår också. & jag börjar känna av en förkyldning som inte alls är välkommen.

En låt som påminner om helgen. Spelades vid brasan med Nicke vid gitarren och Chrille som tog ton. Så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0