31: En bild nytagen på dig och 15 olika fakta om dig själv.



♦ Jag sover helst med 4 kuddar om jag sover ensam.
♦ Är ärlig, oavsett om det ibland inte alltid gynnar mig. Anser ändå att det håller bäst i längden.
♦ Jag tycker inte om ballonger alls & har aldrig gjort.
♦ Jag är vääldigt känslig.
♦ Jag är så himla sällskapssjuk.
♦ Jag har blivit väldigt väääldigt onyttig.
♦ Tycker inte om när folk "klankar ner" på mig, även om det bara är på skämt. Vissa saker ska man inte skämta om.
♦ Jag har ganska många fina vänner som jag inte klarar mig utan.
♦ Jag tror aldrig att jag är för beroende av någon, vilket det tillslut visar sig att man är.
♦ Jag har börjat lyssna på KENT.
♦ Jag längtar till ett liv som inte handlar om att plugga varje dag.  
♦ Jag älskar förändringar, men inte för snabba och inte allt för drastiska.
♦ Jag är väldigt självsäker, men har dippar i självförtroendet vissa dagar som alla andra.
♦ Prata kan jag, och gör det gärna i flera timmar.
♦ Jag älskar skadeglädje. Men hatar när jag själv blir "utsatt" för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0