It's like wishing for rain as I stand in the desert.

Just a drop in the ocean a change in the weather, I was praying that you and me might end up together. It's like wishing for rain as I stand in the desert. But I'm holding you closer than most cause you are my heaven.

& jag kör på ett till snabbinlägg här, ska alldeles strax sova. Behöver det då imorgon är den enda dagen i helgen som jag inte behöver ställa klockan. Gick hemifrån vid 9 imorses & kom hem halv 10.

Imorgon jobbar jag 15-19.30 & har stängning även då. Min rygg kommer ta stryk efter allt lyftande i och med att man inte orkar lyfta "på rätt sätt". Men men, det är så det är.
Gammal låt från 8an.. Men fortfarande lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0