Hej! Det var inte igår..

Ja nu har det ju återigen gått ett tag sen jag bloggade. Men kan ju bara säga att jag har haft annat att göra.
I onsdags åkte jag in till stan och fikade med Lukas, Elias och Matilda. Då bestämde dom även att jag skulle vara med dom på kvällen på "lillördag". Efter det åkte jag till öppethus (tjänade en biobiljett!) & sedan hem packade ihop grejjer snabbt och drog till Lukas. Där var det faktiskt ap kul & slutade med att alla slocknade runt halv 2-2. Upp på torsdagen och skolan började 8. Död tjej andra timmen i skolbänken men piggnade till efter ett tag.

Igår kom susanna hit runt 12 och vi gjorde delar av vår egen idrottslektion. Grymmast vi. På kvällen blev det chokladfontän och massa tjejsnack. Julia kom hit ett tag också. Mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0