And we will never ever be apart.

Jag har inte riktigt haft tid till att tänka på Nyårslöften. Fast, frågan är ju om det är speciellt nödvändigt att bestämma några då det oftast ändå inte blir som man tänkt sig. Något jag vet jag kommer hålla är i alla fall

-TRÄNA MERA.
efter att volymen i muskeln har ökat, då kan jag träna vad jag vill, vilket gör att utbudet på träningsalternativ ökar. kommer även att gå 3 timmars arobics i veckan och kanske 3 timmars dans, då detta är obligatoriskt och betygsätts.

-MÅ BRA.
och göra det jag vill och känner för. kommer att se det positiva i det mesta vilket jag faktiskt är rätt bra på. sen kommer jag verkligen försöka få detta till ett bra år, med bra upplevelser. på tal om upplevelser så har jag lite planer för i sommar, men dom håller jag för mig själv i och med att inget är säkert än :)

-SPARA
spara undan mina pengar istället för att slösa på massa onödigt. då har man mer i kassan när man väl vill göra något som är lite dyrare :)

Det var väl allt, kommer förmodligen att fyllas på ju längre tid det går, men detta är trots allt grunden för nyårslöftena. Sen när jag har fyllt 18 i september, då finns det fler saker jag ska göra. Men det tar vi helt enkelt då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0