I'm feeling good, i'm having fun!

Har inte bloggat i helgen pga att jag faktiskt har haft besök av min bror här hemma!
Torsdags: Jobb & Micke och Kwestan kom hit. Öppnade varandras julklappar vid halv 3 på natten.. ;)
Fredags: NYÅR. Började fixa oss hos Sara sen körde Micke oss till Huskvarna till Lukas där vi firade nyår.
Lördags: Vaknade hos Lukas efter att sovit sådär 5 timmar åkte hem och spelade massor med sällskapsspel med mina bröder och åt även choklad fondue. Fick ju en Chokladfontän av M&K :)
Söndags: Jobb 12-17. Hann träffa mina kusiner på ett mycket snabbt hej innan & han även byta de sista julklapparna. Efter jobbet hämtade bror mig & sedan spelade vi spel hela kvällen innan vi somnade.

Idag åkte Micke vidare och jag har varit hos sjukgymnasten och kört tester på styrkan i benet. Börjar verkligen gå bra nu vilket är otroligt härligt!

Nu ska jag fixa till lite här hemma, sen våldgästar jag Julia som bor typ 2 meter från mig. Asbra!
Bild på mig och julia från nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0