Ingen hade snott mina skor..

Skulle egentligen göra en dag 7 också. Men youtube vill inte sammarbeta med mig för tillfället så får se om det går att lösa senare idag helt enkelt.

Idag vart det en mycket lång skoldag, 8-16.30 med sista lektionen ett pass på Friskis. Skönt med träning men jag kände av gårdagens träning i låren. Imorgon väntar nog en saftig träningsverk. Bara jag som faktiskt tycker att det är positivt med det? Det visar ju att man gjort något i alla fall :)

Har även gjort klart uppg 1, 2 & 3 på hemtentan. Otroligt stolt över det ska ni veta. Ska strax se top model sen blir det csi sen dusch. Solade även en liten stund med Julia, vill ju inte att allt ska "rinna bort", eller hur Jullsi? ;)

söta man kan vara på rasten. grrraaaaaoooooow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0