Löradag.

Lite bilder från i lördags! Då var vi (Jag, Elias, Tinn & Sara) inne och gjorde stan osäkert.

Började med en fika på Claras med Elias, sedan gick vi och mötte upp Sara & gick till georges och åt. Dit kom även Tinn lite senare och fikade med oss :). Efter det började vi dra oss mot vätterstranden där scenen var. På vägen hitta vi en ikeavagn. En sådan man lastar lite tyngre saker, en platt vagn typ. Så då åkte vi runt som dårar på den eller, jag tinn och ille. Sara stod och skämdes längre bort haha. Sedan blev det tid för her bright skies (jag trodde seriöst att ja skulle dö. det va inte min typ av musik så att säga.. ). Efter det blev det Mc och en cola i väntan på bussen 01.55.







- några bilder är snodda från ille ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0