Trötter? Nej inte jag!

Nu har jag precis ätit en liten skål med nudlar. Att jag aldrig tröttnar på det, det är ju så smidigt att göra och sen så gott att äta. Helt perfekt för min del då ju!

Vad har jag gjort nu under dagen då? Jadu, inte mycket det. Tagit en lång och skön dusch, fått besök av farfar och småpratat lite med han. Fick även en 100 lapp som jag skulle använda ikväll om jag åker in till stan. Han är så snäll min farfar.

Såg att Becka hade laddat upp en sjukt söt bild på mig och Susanna från när vi va i Norrland och kom hem vid halv 6 på morgon. Kan ju säga att man var rätt trött. Var vaken när bilden togs, öppnade ögona typ 2 sek sen somna ja. Japp, sliten är ordet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0