Jul

jag vill bara nämna en gång för alla, min storebror är verkligen bäst.

Julaftonen var jättebra. Ja, jag fick väldigt mycket fint och allt var över förväntan. Tack alla!

nå vad fick jag då?

Plasma tv.
SATC boxen.
Kläder
Pengar
Smink
Presentkort till bio
Mycket Choklad
och mycket mer..

och den bästa julklappen som jag gav? Ja det var nog till min lillebror, eller kanske till pappa?
Den jag gjorde tårögd var farfar, som med tårarna i ögonen sa att de bästa julklappen han någonsin fått var att få veta mina betyg. Dock sa ja det inte som julklapp hallå?
De äldre bryr sig mer än vad man tror. Och även fast han blev jätteglad för sin onödigt stora choklad ask och tröjan han fick så va det betygen han blev gladast över. Jag älskar min söta farfar!

Och nu ska ja kolla på slutet av narnia, det bästa av filmen.
Pusssshejjjs :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0