Rubrik

Igårkväll hade vi det väldigt trevligt. Först gick vi till Santorin & åt. Eller i alla fall jag och lukas, medan de andra (Elias, Henrik, Daniel) stack iväg en sväng, men de kom tillbaka såsmåningom. Efter en god pommestallrik så gick vi tillbaka hit, mich hade också kommit nu & satte på en film, som jag trodde att de drev med mig när de sa att killen de handlade om hade fått ett dödligt gift & måste göra "coola" saker för att överleva, alltså han behövde adrenalinet eller något. Så ja ba aaah eller hur, men det visade sig att det va så det var. & ingen film utan allt annat onödigt snack, så som att sara är halvfinsk och brukar basta & slå sig med björkris(?) Självklart är det ett påhitt från Lukas & Henriks sida. Sedan gick vi vidare till hovslättskolan där vi gungade & bara hade allmänt trevligt (och sviiiin kallt!!). Somnade i alla fall gott när det var dags :)

Idag har jag inget planerat. Är grymt sugen på Avatar i 3D! I och med 3D har kommit till jönköping. (kommer ni ihåg att jag skrev om att 3D kom före till Eksjö, där de knappt har en biosalong? Illlllaaa..)
Det är faktiskt värt att lägga pengar på då jag är lite förälskad i filmen. Fast, inget slår en bioupplevelse i en stol mellan Elias och Lukas, då deras kommentarer ibland kan vara lite för klockrena.. :)

Dags att återgå till att inte göra så mycket. Kanske till och med borde fixa mig lite, om det är så att det är något som dyker upp, kan ju börja med att hoppa ur mysbyxorna och hoppa i ett par jeans. Låter bra det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0