Seg onsdag.

Idag började vi som vanligt med idrott, som idag var styrka. Inte min bästa sida men jag skrattade rätt mycket under lektionen, kanske var Felicia och Tina som hjälpte med det. När det i slutet av lektionen släktes ner kom susanna skuttandes och hoppandes vilket resulterade med en åhnej-får-inte-skratta-kan-inte-hålla-mig stund. (ah vi var inte tysta i alla fall..) Fick även ett litet anfall då jag börja dansa(som om jag kom från en annan planet) från ingenstans? Ah, idrottslektionerna är inte normala hehehe.

Efter det tog vi låång tid på oss eftersom vår Naturkunskapslärare är fast på Turkiet pga askan. Hoppas askan håller i sig lite haha. Har inte haft naturkunskap på säkert 1 månad nu.... hur underbart som hellst, även ett plus att vi alltså bara hade 2 lektioner idag :)
& efter det tänkte vi att vi våldgästar vår vän Rebecka som gick hem och duscha. Så där satt vi en timma eller något och väntade på henne (passade även på att låna plattången hehe).
Efter lunchen så hade vi Engelska prov. Efter lite om och men kunde vi sätta igång och det var mycket lättare än vad jag trott. Så ja hoppas att det gick bra!! :)


Nu är jag grymt sugen på någonting. Funderar på att gå ner och rota lite i lådor/kylskåp. Sedan ska ja titta på både top model som ja missa i måndags, och även bella&tyra show om jag orkar :)

Hittade min gamla intersport tröja längst inne i garderoben igår. Snacka om att jag blev lycklig. Speciellt när den fortfarande passar & är hur skön som hellst!

ah, såhär ser det just nu ut i min säng. Xavi har invaderat den. Tack och lov för att ja han lägga på filten... Hundhår är inget man uppskattar. Men söten snarkar som en gammal gubbe också. Lägg det på minnet haha.

Kommentarer
Postat av: Klara Eriksson

Sjukt hur bra du passar i myströjor!

Kan inte du säga vilka två "killar" i hollywood du tycker är snyggast? Alltså modeller, artister, skådespelare mm. Även tjejer. Skulle vara jättekul att få se! :D

2010-04-21 @ 21:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0