Påsklov!

Sådär. Nu har jag suttit och fyllt i en blankett om inriktning och vilka ämnen man vill läsa. Ska lämna den till rektorn dagen efter lovet. Skönt att ha det gjort & jag känner att jag verkligen har valt rätt. Kommer bli så kul!! :)

Idag gick dagen väldigt snabbt. På religionen berättade vi lite om Frälsningsarmén och det gick ganska bra tycker jag. Efter det var det spanska, vi har ju förresten fått ny spanska lärare, vilket faktiskt känns bra! Trivdes bra med vår förra, men den nya är ännu bättre vilket är härligt.
På samhällen fick vi tillbaka våra hemtentor, för mig gick det rätt bra faktiskt. Vilket jag är glad över :)

Nu sitter jag praktiskt taget
bara och tar det lungt. Har inget plugg eller något att göra (okej har ett svenskareportage som ska in veckan efter påsk men det är lugna puckar med det än så länge) vilket är otroligt skönt. Väntar även på att då främmat som ska stanna tills söndag skulle jag tro. Mina kusiner som kommer varje påsk & under påsk brukar de vuxna planera resan lite mer detaljerat. För den är ju bokad & allt nu, så 3 veckor kommer vi att spendera i mitt andra paradis !! :)


gäller att klä sig varmt i sverige. men jag ger inte upp min skinnjacka för kallt väder, nej det blir en fet halsduk till istället. känns lite bättre än en dunjacka just nu! :)


Kommentarer
Postat av: Julia

fint att jag glömde lappen i skolan ;) vad har du valt för allting? <3

2010-04-01 @ 19:47:18
URL: http://ciaojulia.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: ja gör det :D <3

2010-04-01 @ 23:02:37
URL: http://felicianordgard.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: hehe, vissta har jag, du med ju :D criminal mind, CSI å alla dom serierna är ju så himmlans bra ju :D

2010-04-01 @ 23:05:03
URL: http://felicianordgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0