Idag så..

det är sjukt. jag blir fortfarande arg på mig själv när jag tänker tillbaka på drömmen. om hur lycklig jag blev för de minutrarna jag trodde att det var i verkligheten. att jag grät av lycka i sömnen även omedvetet i verkligheten (vilket jag märkte när jag vaknade då mina kinder va svullna och röda) jag får så ont i hjärtat när jag tänker på det..

Nog med deppigheten även fast man inte kan koppla bort den riktigt, men sitter i alla fall nu still med en skål nudlar & med John Legend i högtalarna.
Har inte varit hemma sedan klockan 3 haha :) Först kopplade jag hunden min & tog en lååååång promenad med Sara till råslätt. Där stötte man på trevligt folk man inte sett på länge. Sedan när man va på väg hem gick vi förbi Hovslättskolan & där satt Tinn med en kompis. Var där och pratade/gungade en stund, kom hem och efter en kvart satte jag mig i bilen på väg till biblioteket i staden. Boken Sara skulle ha fanns inte på råslätt nämnligen. Sedan gick vi till Waynes & drack chailatte och delade på en kladdkaka & snackade massa skit :) haha & efter det var det dags för träning och nu sitter jag här :)

åh, mycket text här känner jag. Ska i alla fall sätta mig med en av böckerna jag lånade. Bokrecension ska in & då är det smart att börja läsa. Jag är smart jag som byter bok sådär men den andra sög riktigt :)
Ha en bra fortsatt kväll/natt.

Min chailatte som sedan fick gå över till en takeaway bara för att gå iväg till träningen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0