A P R I L

Hade en fotokväll med Sara. Rätt härliga bilder blev det ändå, och kul som satan hade vi för den delen också :)


Finalen i hockey sågs hemma hos Elias & när hv hade tagit guldmedaljen så drog vi in till stan. Bussen började ryka så vi vart tvugna att byta buss bland annat. Det va supermkt folk inne i stan och jag vet att jag hängde på när Elias, Henrik och Tommie börjar tränga sig frammåt i folkmassan när hv bussen skulle komma. När vi sedan kommit typ längst fram ringer Sara: Sarah, pappa e här nu vi ska hem. hahahaha ;)



Klädde mig i skinnjacka och en stor stickad/virkad halsduk.


Tog seriösa foton under lektionstid i grupprummen i skolan. & på idrottslektionerna.




På lovet var jag bland annat ute och åt med Felicia.



Jag och Sara var i stockholm med vårt lag. Och tro det eller ej så lyckades vi hoppa på rätt tunnelbana till globen!




&hade en av de bästa söndagarna någonsin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0