Hemma!

Sådär, då va 3 veckors underbar semester slut.
Faktiskt lite skönt att komma hem, har mycket att se fram emot, blandannat Norrland om cirka 3 veckor & sedan kanske en lisebergsresa. Sen kan man ju hoppas på att solen inte vill gå i moln nu bara för att jag kommit hem, vilket den verkar ha gjort i och med ösregnet utanför fönstret..

Kroatien va as härligt, lite jobbigt dock gällande min skena som jag förövrigt få ta av på antingen fredag eller på måndag. Första dagen i kroatien åt både jag och mamma något dåligt och blev sjuka, spydde och lite så men va pigga redan dagen efter. Skönt det i alla fall.
Somsagt var det rätt jobbigt i och med att jag inte fick bada den första en och en halv veckan. Vilket senare resulterade i att jag höll på att dö av värmeslag i solen då det va cirka 40-45 grader..

Så just nu är jag inte världens brun som jag skulle kunnat vara, men för mig handlar inte semester om hur brun man är, utan om att koppla av och tro mig, det har jag bannemig gjort!

Imorgon på morgonen ska vi ut till vaggeryd och hämta hundarna. Åh vad jag saknat dom!!
& nu ska ja stänga av datorn för att det åskar alldeles för mycket.

Skriver mer imorgon & lägger nog in lite mer bilder.
(fan vilken dålig kvalitet det blev när man la upp bild här då..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0